Szanowni Klienci korzystający z systemu e- KRK
Uwaga!
W związku ze zmianą operatora systemu epłatności, od godziny 22:00 w dniu 28.11.2023 do godziny 01:00 w dniu 29.11.2023, mogą wystąpić problemy z opłaceniem wniosku. Za utrudnienia przepraszamy
W związku z nasilonymi w ostatnim czasie próbami wyłudzania danych do logowania do kont użytkowników przypominamy, że zmiana hasła zalecana jest co 30 dni.
Wsparcie klienta Krajowego Rejestru Karnego
tel. 71 748 96 00 - wybierz 6
e-mail: e-krk@ms.gov.pl
Informujemy, że po opłaceniu wniosku/zapytania dokonanego za pośrednictwem platformy e-krk, użytkownik systemu powinien kliknąć ikonę „WYŚLIJ” (oznaczoną jako papierowy samolot), znajdującą się w kolumnie „AKCJE” w zakładce „WNIOSKI I ZAPYTANIA” ---> LISTA ZAPYTAŃ.
Wskazujemy, że status wniosku/zapytania widoczny jako „WYSŁANY” oznacza, że wniosek/zapytanie został/o skutecznie przekazany/e do Krajowego Rejestru Karnego i zostanie zrealizowany/e.
W związku ze znacznym wpływem wniosków, niezawierających informacji, o których mowa poniżej, kierowanych przez osoby będące wolontariuszami, kandydatami na kierowników wypoczynku lub wychowawców wypoczynku zaświadczenia są wydawane w terminie wydłużonym do 10 dni kalendarzowych liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zapytania.
Osoba, która chce skorzystać ze zwolnienia z konieczności wniesienia opłaty za uzyskanie zaświadczenia powinna do wysyłanego przez system e-KRK wniosku o uzyskanie danych załączyć pismo, sporządzone przez organizatora wypoczynku potwierdzające, że jest ona kandydatem na kierownika lub wychowawcę wypoczynku pełniącego funkcję wolontariusza (nie będzie pobierać z tego tyt. wynagrodzenia).
W związku z powtarzającymi się problemami z oceną ważności podpisu elektronicznego na wydawanych przez Biuro zaświadczeniach, prosimy o niedołączanie znacznika czasu do podpisu.