• pl
  • en
  • fr
  • de
  • Pomoc
    • Podręcznik użytkownika - osoba fizyczna
    • Podręcznik użytkownika - podmiot instytucjonalny
    • Zakres i warunki korzystania z systemu e-KRK
    • Zgłoszenie utworzenia konta instytucjonalnego dla osoby fizycznej
    • Zgłoszenie utworzenia konta instytucjonalnego dla osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej
    • Pełnomocnictwo
    • Wniosek o zwrot opłaty (DOC)
    • Wniosek o zwrot opłaty (PDF)
  • Wizualizacja
  • Do pobrania
    • Zapytanie o osobę
    • Zapytanie o podmiot
  • Zaloguj

Szanowni Klienci korzystający z systemu e-KRK

Uwaga!

W związku z nasilonymi w ostatnim czasie próbami wyłudzania danych do logowania do kont użytkowników przypominamy, że zmiana hasła zalecana jest co 30 dni.

Wsparcie klienta Krajowego Rejestru Karnego

tel. 71 748 96 00 - wybierz 6

e-mail: e-krk@ms.gov.pl

W związku z występującymi problemami technicznymi systemu e-KRK, uprzejmie informujemy, że występują opóźnienia w udzielaniu odpowiedzi na wnioski kierowane do Biura informacyjnego Krajowego Rejestru Karnego drogą elektroniczną, wynoszące ok. 12 dni kalendarzowych, liczone od dnia następującego po dniu wpływu wniosku do Biura.

Informujemy, że po opłaceniu wniosku/zapytania dokonanego za pośrednictwem platformy e-krk, użytkownik systemu powinien kliknąć ikonę „WYŚLIJ” (oznaczoną jako papierowy samolot), znajdującą się w kolumnie „AKCJE” w zakładce „WNIOSKI I ZAPYTANIA” ---> LISTA ZAPYTAŃ.

Wskazujemy, że status wniosku/zapytania widoczny jako „WYSŁANY” oznacza, że wniosek/zapytanie został/o skutecznie przekazany/e do Krajowego Rejestru Karnego i zostanie zrealizowany/e.

Zaloguj
Zapomniałem hasła
Załóż nowe konto

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO

Wersja: 1.2.19


Deklaracja dostępności

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.