Szanowni Klienci korzystający z systemu e- KRK
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w wyniku prowadzonych prac związanych z nowym środowiskiem ePlatformy eKRK doszło do ponownego wysłania powiadomień e-mail z testowej skrzynki: ekrk.test@ms.gov.pl. Wiadomości te stanowią duplikaty wcześniej przesłanych komunikatów.
Zapewniamy, że sytuacja nie jest wynikiem ataku hakerskiego ani nieuprawnionego dostępu do Państwa danych.
Prosimy o usunięcie wiadomości.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z pierwszą linią Service Desk.
Aktualnie w systemie eKRK występują utrudnienia z uzyskaniem odpowiedzi na wniosek o wystąpienie z zapytaniem o informację z rejestru karnego państwa obcego.
Obecnie Biuro realizuje wnioski na bieżąco. Mogą zdarzyć się jednak sytuacje, powodowane przyczynami technicznymi systemu. Wydłużonego czasu obsługi wymagają te z wniosków i zapytań, które dotyczą:
- wielojęzycznych formularzy stanowiących załączniki do informacji z KRK,
- komunikacji między systemami ECRIS i eKRK.
Problemy mogą występować, gdy chcesz zapłacić za wniosek lub zapytanie w e-KRK za pomocą płatności online (e-Płatności). Może zdarzyć się, że system nie przypisze poprawnie Twojej płatności do wniosku.
Jeśli tak się stanie – nie opłacaj wniosku ponownie. W przypadku dokonania płatności do której system opłaty.ms.gov.pl wygenerował potwierdzenie płatności prosimy o przesłanie na adres service desk: e-krk@ms.gov.pl zgłoszenia z dołączeniem wygenerowanego potwierdzenia płatności.
W związku z powtarzającymi się problemami z oceną ważności podpisu elektronicznego na wydawanych przez Biuro zaświadczeniach, prosimy o niedołączanie znacznika czasu do podpisu.
Tel. e-KRK 71 748 96 00, wybierz 6 (od poniedziałku do piątku w godz. 07:30-19:30; w soboty w godz. 09:00-17:00)
Uwaga: w godzinach szczytu korzystania z usługi może wystąpić dłuższy czas oczekiwania na rozmowę.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.