Szanowni Klienci korzystający z systemu e-KRK
Uwaga!
W związku z nasilonymi w ostatnim czasie próbami wyłudzania danych do logowania do kont użytkowników przypominamy, że zmiana hasła zalecana jest co 30 dni.
Wsparcie klienta Krajowego Rejestru Karnego
tel. 71 748 96 00 - wybierz 6
e-mail: e-krk@ms.gov.pl
W związku z występującymi problemami technicznymi systemu e-KRK, uprzejmie informujemy, że występują opóźnienia w udzielaniu odpowiedzi na wnioski kierowane do Biura informacyjnego Krajowego Rejestru Karnego drogą elektroniczną, wynoszące ok. 12 dni kalendarzowych, liczone od dnia następującego po dniu wpływu wniosku do Biura.
Informujemy, że po opłaceniu wniosku/zapytania dokonanego za pośrednictwem platformy e-krk, użytkownik systemu powinien kliknąć ikonę „WYŚLIJ” (oznaczoną jako papierowy samolot), znajdującą się w kolumnie „AKCJE” w zakładce „WNIOSKI I ZAPYTANIA” ---> LISTA ZAPYTAŃ.
Wskazujemy, że status wniosku/zapytania widoczny jako „WYSŁANY” oznacza, że wniosek/zapytanie został/o skutecznie przekazany/e do Krajowego Rejestru Karnego i zostanie zrealizowany/e.