Szanowni Klienci korzystający z systemu e- KRK
Szanowni Klienci korzystający z systemu e- KRK
W tej chwili nie działają niektóre funkcjonalności związane z płatnościami za wnioski w systemie e-KRK.
Problemy mogą występować, gdy chcesz zapłacić za wniosek lub zapytanie w e-KRK za pomocą płatności online (e-Płatności). Może zdarzyć się, że system nie przypisze poprawnie Twojej płatności do wniosku.
Jeśli tak się stanie – nie opłacaj wniosku ponownie. W przypadku dokonania płatności do której system oplaty.ms.gov.pl wygenerował potwierdzenie płatności prosimy o przesłanie na adres service desk: e-krk@ms.gov.pl zgłoszenia z dołączeniem wygenerowanego potwierdzenia płatności.
Wobec wpływu znacznej ilości wniosków do systemu e-KRK oraz licznymi błędami w formularzach zapytań o udzielenie informacji o osobie, termin uzyskania odpowiedzi jest wydłużony do 25 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następującego po dniu złożenia wniosku. Wnioski obsługiwane są w kolejności ich złożenia.
W związku z powtarzającymi się problemami z oceną ważności podpisu elektronicznego na wydawanych przez Biuro zaświadczeniach, prosimy o niedołączanie znacznika czasu do podpisu.
Tel. e-KRK 71 748 96 00, wybierz 6 (od poniedziałku do piątku w godz. 07:30-19:30; w soboty w godz. 09:00-17:00)
Uwaga: w godzinach szczytu korzystania z usługi może wystąpić dłuższy czas oczekiwania na rozmowę.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.