Szanowni Klienci korzystający z systemu e- KRK
Uwaga!
Wobec wpływu znacznej liczby wniosków do systemu e-KRK oraz licznymi błędami w formularzach zapytań o udzielenie informacji o osobie, termin uzyskania odpowiedzi wydłużył się do 14 dni kalendarzowych.
Prosimy o zapoznanie się z informacjami zamieszczonymi w zakładce https://www.gov.pl/web/krajowy-rejestr-karny/uzyskiwanie-informacji-z-krajowego-rejestru-karnego-droga-elektroniczna3 „ oraz https://www.gov.pl/web/krajowy-rejestr-karny/system-e-krk-pytania-i-odpowiedzi.
Aktualnie w usłudze eKRK mogą występować trudności z autoryzacją dokumentów przy użyciu Profilu Zaufanego
Podczas dokonywania płatności za uzyskanie zaświadczenia mogą występować problemy z wykonaniem opłaty w systemie e-Płatności. W razie błędnego przekierowania w trakcie realizacji płatności prosimy nie dokonywać zakupu znaków opłaty sądowej. W takim przypadku proces płatności należy powtórzyć.
Wsparcie klienta Krajowego Rejestru Karnego
tel. 71 748 96 00 - wybierz 6
e-mail: e-krk@ms.gov.pl
Informujemy, że po opłaceniu wniosku/zapytania dokonanego za pośrednictwem platformy e-krk, użytkownik systemu powinien kliknąć ikonę „WYŚLIJ” (oznaczoną jako papierowy samolot), znajdującą się w kolumnie „AKCJE” w zakładce „WNIOSKI I ZAPYTANIA” ---> LISTA ZAPYTAŃ.
Wskazujemy, że status wniosku/zapytania widoczny jako „WYSŁANY” oznacza, że wniosek/zapytanie został/o skutecznie przekazany/e do Krajowego Rejestru Karnego i zostanie zrealizowany/e.
W związku z powtarzającymi się problemami z oceną ważności podpisu elektronicznego na wydawanych przez Biuro zaświadczeniach, prosimy o niedołączanie znacznika czasu do podpisu.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.